|
|
|||
|
Rockin´ the Galaxy den 25:e november.
Om ca 2 månader kommer en grym kryssning ifrån Stockholm till Åbo med båten Galaxy. Lillasyster kommer spela där tillsammans med 29 andra band. Var inne på en del av alla klara bandens myspace-sidor och hittade en del schyssta band, skoj att upptäcka lite ny musik Kommer bli nice, ska själv dit. Bara hoppas det blir fullt med folk, så kommer det bli grymt! Kolla in själva på www.clubcenturion.se Rock on! ![]() |
|
|||
|
Jo de e la mer kända och större band på den båten, så de kan jag förstå! Men själv tycker jag de kan bli rätt spännande att se upp emot 30 band, och många up-coming band. Och av de jag hört på myspace så finns det mycket kvalité. Fastnat för Systematic Slaughter, Primate X, CellOut, Kill The Parish, Innocent Rosie mfl.
|
|
|||
|
Evergrey är förresten headline istället för Lillasyster nu. Känns som ett mer intressant headline, sett Lillasyster så många gånger men aldrig Evergrey.. så det blir klart nice!
Intervju med 2 av medlemmarna, om kryssningen och om framtiden http://www.youtube.com/watch?v=Q_ocApuynak |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|