|
|
||||
|
Jag var där! Hade sittplats men precis som Brian Johnson sjunger ``cant stand still´´ Stog vid ett räcke lite närmare istället. Jävla bra konsert. Har ont i nacken efter allt headbangande,ont i halsen efter allt skrikande med o tinnitusen dånar i huvet men det var det fan värt!! TNT tyckte jag var bästa låten då alla i publiken klämde med i Oi Oi!
|
|
||||
|
Var även jag där, Ståplats. Lyckades ta mig längst fram i mitten till vänster om tarmen precis i hörnet där.
Det var så sjukt jävla bra så det går ju knappt att beskriva. Jag tycker inte att man kan köra så mycket bättre låtar ända skillnaden är vell att man kunde bytt ut anything goes mot typ who made who eller money made. Själv tycker jag att let there be rock var kvällens höjdbunkt, men även shook me all night och for those about to rock var överjävligt bra. Kan nog kvalificera in sig som näst bästa dagen i mitt liv iaf. sätter vell betyget på 98/100 endas på grund av anything goes. annars hade hundringen kommit fram
|
Lät riktigt roligt, ska själv se dem när de spelar i Göteborg.
![]() |
|
||||
|
Citat:
Hur länge köade du utanför? |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|