|
|
||||
|
Alltså,reggar inte de flesta sig här nu å skriker direkt efter en åtråvärd invit till Spotify?
Är det verkligen så smart att inte bara dela ut de till mer aktiva medlemmar lr? Känns ju som de bara kommer att tigga till sig den å sen inte komma tebax mer än nån gång i början bara. |
|
||||
|
Citat:
|
Citat:
Ja det kan jag hålla med om... |
|
||||
|
Citat:
|
|
||||
|
Citat:
Vet inte hur många men det är några iaf. Sen känner man ju på sig vilka som har ett genuint intresse av musik och inte. Bara kolla vad dom skrivit tidigare i forumet. Så jag väljer allt ut lite vilka som får invites. |
|
||||
|
Det märks iaf att vi blir större och större. Det är som sagt inte lätt att starta upp ett helt nytt forum. Det går åt rätt håll iaf. Även de allra största forumen startade men några hundra inlägg och växte långsamt.
Vi har heller inga pengar att slänga på massa reklam då detta endast är ett hobbyprojekt och inte till för att bli rik eller tjäna pengar. Jag är glad att det finns folk här överhuvudtaget och tjötar rockmusik. |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|