|
|
|||
|
Det här forumet är ju bra upplagt,Ordning och reda och inget "tjafs".Hur kan det komma sig att så få användare/besökare är "synliga" här?Jag menar,det finns helt klart massor av Rock musik "freaks" i Sverige och som skulle platsa här med sina åsikter,synpunkter,kunskaper samt "Tips'n'Tricks".Finns det nån som har en eller flera ide'er om hur "vi" kan sprida information om att Rockforum.nu är bra och faktiskt existerar?
|
|
|||
|
Bra tråd!
jag har själv startat upp ett forum en gång i tiden och det tar en väldans tid för folk att hitta dit. forum blir ju större och större ju fler som skriver (surprise?). ingen vill ju regga sig i ett tomt forum så därför tror jag att det kommer fler och fler användare med tiden. det enda som vi användare kan göra är att komma med bra tips till de som driver sidan samt rekommendera rockforum.nu till våra polare osv. |
|
||||
|
Bra skrivet allihopa! Vårt genemsamma mål är ju att ha någonstans att prata rockmusik på.
Baily har rätt i det han säger. Det vi kan göra tillsammans är att rekommendera Rockforum till våra vänner både på nätet och live. Sen kan vi inte köra med med massa reklam som kostar pengar då vi som driver sidan inte har några pengar att lägga på sånt. Vi tjänar ju absolut inga pengar på sidan utan har bara utgifter. Det är mer som ett hobbyprojekt. Sitter någon på massa pengar så är det bara att slussa över dom så köper vi reklam ![]() |
|
||||
|
jag har hjälpt ett forum att göra en reklam film på youtube kan det inte vara något för oss
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|