|
|
|||
|
Hi Everyhopa,Skulle det inte vara "ballt" om alla medlemmar åtminstone satte ut vart ifrån de kommer på Övrig information i medlemslistan,Jag menar det är ett ypperligt tillfälle (ställe) att finna nya vänner och bekanta på hemmaplan med samma Rockintresse.Spinner man vidare på det kan man ju starta typ "frågesport",stad mot stad eller landskap mot landskap eller nåt bah. . . .
Sätt gärna ut Avatarbild också,(Men inga djävla Snusk-pic's,Det finns ändå så det räcker och blir över på www),Om inte annat så blir det mer att glo på. . . . . Senaste redigerad av Rockson den 17-11-2008 klockan 15:04. |
|
||||
|
fler avatarer som vissar vad man lysnar på(som min tobias sammet i edguy)
|
Citat:
Om du läser riktigt slipper du ställa frågor som denna. ![]() Men för de som vill få vänner IRL är det kanske en bra idé. Så skrev jag.. En rätt stor skillnad faktiskt. Jag är intresserad av forumvänner,å då kvittar det vart ni bor.Men för de som vill få vänner IRL är det väl viktigt med bostadsorten. |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|