|
|
|||
Sönderhackat och redigerat så att det blir dubbel postningar och skit. URSÄKTA OM JAG GNÄLLER MENDET SKA VARA ORDNING OCH REDA I ETT FORUM HUR FAN SKA VI ANNARS FÅ RESPEKT OCH NYA MEDLEMMAR..... Son Of Rock - Satan's Grandson Rockson - Who Rocks On ![]() |
|
|||
|
Rockson: Håller helt med om det men ibland kommer det bara medlemmar för Spotify Invite och gör därmed allt för att få dem genom spam och dubbelposter.
|
|
|||
|
Ja vad var det jag "gapade och smått spammade" om redan för månader sen ,det där är fan gammalt för mej,den enda andra som jag sett opponera sej om saken är Carrolizer,
Hon Klagade oxå helt rätt på Tjatet om Spotify invites och ska ha heder för det men det är de andra "irriterande " missarna jag menat,som lemmings plogpost,en post som hör till tråden men trycks fram i ledning hela tiden,även fast den är gammal... typ 12 4563 när 7 sen läggs blir det 12 45673 hajjaru Senaste redigerad av Rockson den 15-03-2009 klockan 01:05. |
|
|||
|
Citat:
Jo jag hajar vad du menar. |
|
|||
|
Citat:
Varsågod. |
|
||||
|
Citat:
sönderkackat? redigerat? dubbelpostning? Ja det kan tyvärr hända även den bäste om det en dag segar lite ![]() Vill vi ha respekt?Å vilken respekt talar du om?Ska man inte bara få trivas,ha skoj och prata om det vi gillar och fått oss komma hit? ![]() När jag läser ditt inlägg känns det som jag inte alls passar här,låter ju som en diktatur form på forum ju,skit trist! ![]() Men jag begriper som sagt inte vad du menar så jag kanske missuppfattar dig,hoppas det. ![]() (Plockade bort dina smilies eftersom man bara kan ha 8 i ett inlägg) |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|