|
|
|||
|
Stundom Philosifie Tankar.
-------------------------------Jag vet att det är lite för "lugnt" och att en del som till med skrivit att de känner att inte får fram vad de i egentligen ha vill ha sagt responsen är/har varit för dålig enl. MORE THEN A FEW + Forum är väl FÖR FAN till för att "snackas" i både trådar och PM + Hur många av er ger fan i att svara på den där frågan Kan DU tala om vägen till..whatever - Ett Forum där ingen svar på frågan om vägen Eller vill du bli min Webpale eller vad det nu kan vara "Ute" säger man (typ) ge er av försvinn kanske "Dra" eller till och med stick och brinn HUH? Bara svara Nej Tack är väl ändå inte för mycket begärt Vi är för i Helvete med i samma Forum Där människor samlas för att ställa frågor och förhoppningsvis få nåt slags svar,tycker man ju + FÖR I HELVETETS ALLA FÖRBANNDE SMÅDJÄVLAR + Jag menar att man ska dela med sej av den kunskap som man samlar under livet * MENINGEN MED LIVET ÄR ATT SAMLA KUSKAP OCH SAMTIDIGT DELA MED SEJ AV DEN ++ ++ I'm a Rock'n'Roll man - God Damn - A Rock'n'Roll I am 'Rockson' @ www.rockforum.nu / www.filmfix.se +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Profilcheck på min sida på "FIXEN" http://www.filmfix.se/profile.php?lookup=63725 bor inte själv där ![]() Senaste redigerad av Rockson den 28-03-2009 klockan 04:06. |
|
||||
|
more snack till rf love you guys and ladys
|
Jo det är väl lite lamt,men själv känner jag att man absolut inte törs ta upp något annat än just rockmusik efter div inlägg i trådar här av folk som då ansåg detta va ett renodlat rockforum som bara skulle handla om rock.Och bara rock blir lätt rätt platt tillslut.
|
|
|||
|
We are selling defus Kamaz all servers, if you would like to purchase please contact us www.dofus-kamas.cc, we will be loyal to you!
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|