|
|
|||
|
Dunkade skiten ur skinnen i ett hobbyband vid namn THUNDERCLOUD men vår kontakt bröts,
helvetes jävla skit,så att säga.....Och det är Jag som är den där Grabben,som era föräldrar varnade er för! LOVE U ALL ![]() Senaste redigerad av Rockson den 04-12-2008 klockan 04:39. |
|
||||
|
Haha ja du vad ska man säga.
18 årig grabb som bor i Kil en bit utanför karlstad flyttade hit när jag var ca 5 bodde dessförinnan i dalsland, åmål. Jag studerar sportfiske på forshagaakademin. dock vet jag inte om det är vad jag vill ha som arbete sen, men det är iallafall en bra och rolig utbildning. Jag har en syster å en bror på 16 respektive 11 år. en moder som jag bor hos för tillfället. och en fader i Åmål. Jag började lyssna mycket på musik ganska sent faktiskt. men ända sedan jag började lyssna har det i princip bara varit rock å metal på tapeten. visst det blandas ibland med lite punk, country å blues. Så har ju inte levt så länge så har vell ingen vidare historia att berätta. ute å super på helgerna försöker få min ekonomi att gå ihop samt arbetar med att få se priest minst en gång innan de slutar. brukar befinna mig på Åmåls blues festival, detta år blir det förhoppningsvis även sweden rock festivalen.
|
är bara 10 och är uppväxt med rock/punk/metal och jag pluggar och spelar bowling min dröm är att bli bra gitarrist och få plats i ett hyffsat band som får lite spelningar och jag bor i degerfors i värmland sen har jag inte så mycket att siga
|
|
||||
|
Citat:
Jag kunde knappt skriva när jag var 10år.... |
|
|||
|
Citat:
Kul att du oxå,precis som jag,i unga år börjat intressera dej för Rockmusik.. Själv började jag spela trummor vid 8 års ålder och håller nu vid 52 fortfarande på,fast mycket mindre än förr,tyvärr.... Har du gitarr och stärkare?Om i så fall vilka märken? Hur som helst välkommen till Rockforum! 'netpet' |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|