Djävligare kan det djävlar i mej knappast djävlas
Hittade den nånstans på nätet,Den passar av olika djävla anledningar,Dels så har jag en djävligt pervers kärlek för Drak och Fladdermus Vingar,Dels så har jag ibland ett Drak smycke om halsen,Dels så har jag enbart Fantasy Affischer hemma,12 st av dem med Drakmotiv,och det tycker vissa att det är för djävligt,Dels så är jag ibland riktigt Djävligt taskig,Dels så brukar jag djävligt rått men ändå djävligt hjärtligt djävlas med dem jag känner djävligt mycket för,Dels så är jag en djävligt RED HOT säng Djävul,Dels så är tiden på Jorden ibland för Djävligt kort eller för Djävligt lång,Djävligt nog så kallas ofta METAL för Djävulens musik och det är ju för djävligt,Dels så tror jag på smådjävlar,Dels tror jag på den djävla Lagen om alltings djävlighet,Men mest passar den mej djävligt bra för att jag,Djävlar i mej,Är en Riktig Djävul på det mesta....och det är ju också för djävligt....tycker visst i alla fall dom Djävlar Som sen gapar,Djävla skit,det är för Djävligt!.Men djävlig som jag är,så tycker jag att det för djävligt,att det ska vara så djävligt synd, om de djävlarna,Ja,Herre djävlar,så djävligt det kan bli..........
Senaste redigerad av Rockson den 10-02-2009 klockan 10:14.
|