|
|
||||
|
tjo på er, Sommaren har varit helt duglig.
Startade otroligt hår med student fest på student fest, gick sedan över till tre veckors hårt arbete med att rensa ut en nedlagd fabrik i fengersfors, dalsland. Efter det begav det sig till blues festivalen i åmål för att sedan slutföra arbetet i fabriken med ytterligare två veckor. Kom hem i förra veckan och fick veta att jag kommit in på karlstads universitet på turism programmet. Känns inte helt fel om man säger så. Nu vet man åtminståne vad man skall göra de närmaste tre åren. Så kort och gott en trevlig sommar. Har dock bara blivit två dopp i vattnet hitills, lär inte bli några fler häller, då vattnet inte är i närheten av den värme min stela kropp önskar behagas av.
|
inget denna sommar
men förra va ju najjs Maiden å PiP om någon vet vad det är Lillasyster och hardcore superstar spelade därjanågon som vet om Maiden kommer snart igen?
||||
|
Har precis kommit hem från en vecka på Mallorca som var väldigt trevlig. Annars har jag jobbat halva sommarn och självklart såg jag AC/DC på Ullevi, förutom det har inte allt för mycket specielt hänt.
|
Sommarens festival besök blev Muskelrock, Headbangers open air och Hole in the sky.
Minnesvärda konserter: The devil' s blood och Witchcraft på Muskelrock. Piledriver, Angelwitch och Manilla road på Headbangers. Pentagram, Taake, VoiVod, Cynic och Candlemass på Hole in the sky. Hade bara två veckors semester, det hans med en 6 dagars mc-semester med sambon till Norge. Ca 250 mil. Förutom detta + ett par festivaler var det jobb, jobb och åter jobb... |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|