|
|
|||
|
Hej!
Jag har en fråga? Jag målar tavlor och har två stora målningar med rock tema som jag nu vill hänga upp på en bar/krog i Sthlm. Gratis givetvis. För ett par år sedan hade dessa tavlor till låns på Stadt bar & kök i Hudiksvall och dom gjorde sig mkt bra i den miljön. Nu hänger dom i en matsal på SMI i Sthlm och jag vill att dom ska vandra vidare till en bar/krog vägg den här gången. Jag bor i Hudiksvall och har inte riktigt koll på villken bar/krog som skulle passa. Tavlorna har måtten 120 x 160 cm. Sen så bör väl baren/krogen vara lite rockig men ändå skötsam och lugn, pga förstörelse. Skulle bli superglad om någon kan tipsa mig om någon bar/krog som skulle passa mina önskemål. MVH/ Peter Blank www.myspace.com/blankpeter ![]() |
|
|||
|
Kanske det, men jag tror dom har sina "tavlor", som dom vill ha där. Permanent... Tror jag? Prova kan man alltid.
Min vision är att hänga dom på ett mysigt ställe på söder.... Man får helt enkelt åka dit och ta en krogrunda och spana efter en passande vägg och fråga ägaren... Tack för tipset Twisted. /Blank |
|
|||
|
Det har du kanske rätt i, men testa
![]() Kommer inte ifrån Stockholm, men jag var på något ställe på Söder för någon månad sedan där de kanske också skulle kunna passa...kan inte minnas vad stället hette nu, men jag ska se om jag kan få fram det. |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|