|
|
||||
|
GnR förstördes när Slash lämnade dom dom var e skit bra band men effter slashs av hopp är det bara skit
|
Tiden Appetite for Destruction till Use Your Illusion II var bra. Sen lämnade Izzy och allt gick väl någorlunda käpprätt åt helvete. ^^
Dock så tycker jag deras skiva Chinese Democracy var bra. Jag gillar en del låtar därifrån, även om det inte är det gamla stuket på bandet vilket jag gillar mest. Men allt förändras väl med tiden.. Det var väl ungefär min åsikt. Och btw, kom ihåg två saker till, Slash = någorlunda överskattad, och Axl = grymt bra röst. ^^ |
|
||||
|
Citat:
Håller fullständigt med! Kunde nästan varit jag som skrivit det.
|
Håller nästan med båda åvanstående, det jag inte håller med om är att Slash är övarskattad, han är en av världens bästa gitarrister enligt mig. Sen tycker jag inte att Chinese Democracy var så bra, visst fanns det ett par bra låtar men det mesta var inte så bra enligt mig.
|
Citat:
Klart att han är en bra gitarrist men det finns så grymt många fler ute i världen som också är grymma på gitarr. |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|