|
|
|||
|
Hej!
Simon och Tomas nya tv-program som kommer till hösten i TV3 söker nya hem! Har du tröttnat på hur du har det hemma och skulle vilja att någon tog hand om det åt dig helt gratis!? Vi söker nu personer/familjer som vill ha hjäp att få det fint i sina hem. Kanske har din pojkvän fastnat i ett hårdrocksträsk och behöver hjälp att ta klivit in i vuxenvärlden? Eller har du bara tröttnat på din situation och vill har förändring men har varken tid och lust? I så fall ska du höra av dig till oss! skicka ett mail till oss där du berättar lite om dig själv, vart du bor och hur du bor. Släng med några bilder på dig själv och ditt hem. simontomas@tv3.se Med vänliga hälsningar redaktionen |
|
|||
|
Hej!
Jag är en mamma med en 15 årig dotter som bor hemma. Edtersom vi båda har olika sjukdommar så är det viktigt för oss att ha ordning och reda med fasta struckturer i hemmet. Jag har nu köppt en mindre lägenhet som är behov av smarta förvarings utrymmen som även kan nyttjas. Lägenheten är 57,5 kvm, 2 rum o kök. Lägenheten behöver färg och trivsel för att bo där. Jag tror att ni skulle få ordnig på lägenhetn åt oss så vi kan trivas och må bra i den. Med vänliga hälsningar Annelie Jansson |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|