|
|
|||
|
Hej!
Jag är ny här på forumet och skulle behöva hjälp av några kunniga metalheads! Så här är läget, Jag snubblande över en låt för någon dag, låten heter "Sometime Aorund midnight" och framförs av gruppen The Airborne Toxic Event. Låten inleds med en för mig väldigt bekant melodi som jag inte kan sätta fingret på. Är säker på att den återfinns i någon låt från något gammalt metalband jag lyssnat på förr, men kan inte riktikgt placera den. Har hängt upp mig som fan på detta och är nyfiken på om någon mer än jag känner igen melodin? |
|
|||
|
Tjenare, ska ut på road trip genom usa till sommaren och letar därefter en skön låt som jag glömt vad den heter (vet dock att den finns på youtube eftersom jag hade den under favoriter förut).
Minns som sagt tyvärr varken sång eller namnet på gruppen, men jag minns att låten lät ungefär som Lynyrd Skynyrd - Free Bird. =) http://www.youtube.com/watch?v=sdNqe...eature=related |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|