ROCKFORUM

Gå tillbaka   ROCKFORUM > Musiken > Rock / Hårdrock / Metal
Användarnamn
Lösenord
Svara
  #1 (permalink)  
Gammal 06-01-2010, 09:19
the_royal_lemmings avatar
the_royal_lemming the_royal_lemming besöker inte forumet just nu
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
Standard Metal book

läste i sommras white line fever lemmys själv biografi och den var svin bra alla som inte har läst de bör läsa den

sen fick jag slash(slashs biografi) i jul klapp(tack mamma) och de e riktigt bra jag har kommigt så pass långt att dom ska släppa apetit for destruction och nu snurrar den 24/7 här hemma man relaterar till låtarna på ett helt annat sätt

någon annan biografi man borde läsa??? har hört om the dirt(mötleys biografi),nikki sixx heroine diaries (den me bara nikki sixx)och den långa vägen ut ur helvetet(marilyn mansson)

någon som ha rläst några av dessa eller någon annan man borde läsa???

Btw slash finns som ljud bok i spotify enda e att man bör kunna tytska men de ska ju inte vara så svårt
  #2 (permalink)  
Gammal 17-02-2010, 12:56
freakshows avatar
freakshow freakshow besöker inte forumet just nu
Ny medlem

Reg.datum: Feb 2010
Standard

håller på och läser Slash's självbiografi, har kommit en liten bit längre än dig, ska inte avslöja något
Har även köpt in Lemmys och Mansons för ett par dagar sen, men inte börjat läsa än!

Har läst både The Dirt - Helt urspårad, sjukt bra och så jävla Mötley Crüe i ett nötskal - och Heroine Diaries - Kanske den bästa bok jag läst.
Nikki Sixx är så grymt jävla bra på att skriva, han har mycket mer författar och poesitalang än de andra i bandet, märks när man läser The Dirt eftersom bandmedlemmarna skriver ca ett kapitel var, man märker verkligen hur språket och historien skiftar när det byts berättare! I Nikki's egna självbiografi berättar han om de värsta åren när han var som absolut mest nerknarkad, nog för att jag visste att han var rätt nere, men alltså, vilket helvete han hade! Man kunde precis sätta sig in i historien, man upplevde verkligen hans berättelse, det var fan exakt som om man hade varit där på riktigt, allting klarnade så jävla brutalt! Asbra bok, ASBRA! Heroine Diaries, av Nikki Sixx, LÄS DEN!

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks är
Pingbacks är
Refbacks är

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:31.

Kontakta oss  |  Rockforum.nu  |  Arkiv  |  Topp