|
|
|||
|
Hallå i lådan!
Vi körde vårat första livegig på ett överfullt Brother Tuck lördagen den 5/7, och fick skitbra respons! Här finns gigget filmat + lite kommentarer & dåraktigheter efteråt: http://myspacetv.com/index.cfm?fusea...oid=38095 504 Låtar, bilder & annat skit finns på www.myspace.com/highrideofficial ![]() Alla kommentarer uppskattas, positiva som negativa! ![]() //Peter Waljus i Highride
|
Citat:
Tack. ![]() Den 5:e september lirar vi på OldMcLovis i Södertälje, men om du menar något mer centralt så lär nog nåt sånt gig också bokas rätt snart!
|
Citat:
Jag, Robin (leadgura) och Ante (bas) har känt varann och lirat lite smått i olika band sen 2003-2004 någon gång tror jag. Men Highride som band med Nicke på trummor har funnits sen hösten 2006. Men allting har gått väldigt långsamt tills för någon månad sen bara pga fängelsevistelser och diverse drogmissbruk... Hur jävla rockklyschigt det än låter. ![]() Men nu jävlar är vi redo att ta över världen! Muahaha! ![]() Du vet ingenstans man kan gigga (förbandsgig på 20 min) kanske? ![]()
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|